Verouderde browser

Met een verouderde browser kun je onze website helaas niet meer (goed) gebruiken.

Ik snap het
Menu

Een multimodale oeververbinding tussen Kralingen en Feijenoord in Rotterdam

Verkeer in de regio Rotterdam stroomt soms moeilijk door, omdat er weinig mogelijkheden zijn om..

Lees meer

Een snelle, veilige OV-verbinding tussen Zuidplein en Rotterdam CS

Een snelle, comfortabele OV-verbinding tussen Zuidplein en Rotterdam Centraal is één van de bouwstenen om de knelpunten in het openbaar vervoer op te lossen.

Lees meer

Een snelle, veilige OV-verbinding tussen Zuidplein en Kralingse Zoom

Een snelle, comfortabele OV-verbinding tussen Zuidplein en Kralingse Zoom is één van de bouwstenen om de knelpunten in het openbaar vervoer op te lossen.

Lees meer

Een treinstation Stadionpark

Een treinstation Stadionpark is één van de bouwstenen om de knelpunten in het openbaar vervoer op te lossen.

Lees meer

Algeracorridor

Voor een beter bereikbare corridor, is een pakket aan maatregelen en bouwstenen nodig.

Lees meer

A16 Van Brienenoordcorridor

Naast een brug of een tunnel over de Nieuwe Maas, zijn aanvullende maatregelen nodig om de knelpunten op dit gedeelte van de A16 te ontlasten.

Lees meer

Een nieuwe brug of een tunnel

De nieuwe multimodale oeververbinding wordt een brug of een tunnel voor verschillende vormen van vervoer.

Lees meer

Waar gaat het project over?

De Rotterdamse regio groeit en wordt drukker, terwijl er maar enkele oeververbindingen zijn waarmee je de Nieuwe Maas kunt oversteken.

Lees meer

De organisatie

Lees meer over de initiatiefnemers en onze werkwijze.

Lees meer

Het onderzoek

Wat gaan we precies onderzoeken en hoe voeren we het onderzoek uit? Meer over het detailniveau en de reikwijdte van het onderzoek lees je hier.

Lees meer

De maatregelen en de bouwstenen

Om welke zes voorgenomen maatregelen gaat het? Uit welke bouwstenen bestaan de maatregelen? Dat lees je hier.

Lees meer

Kansrijke alternatieven

De bouwstenen per voorgenomen maatregel worden geanalyseerd en doorontwikkeld. Dit resulteert eerst in logische en uiteindelijk in kansrijke alternatieven.

Lees meer

Vijf hoofddoelen, zes maatregelen

In de MIRT-verkenning onderzoeken we zes voorgenomen maatregelen in regio Rotterdam, aan de hand van vijf hoofddoelen.

Lees meer
X