
Korte- en langetermijn Algeracorridor
In de MIRT-verkenning richten wij ons op het lange-termijnpakket Algeracorridor, maar er is ook een korte-termijnpakket. Wat hebben die met elkaar te maken?
Lees meerIn de MIRT-verkenning richten wij ons op het lange-termijnpakket Algeracorridor, maar er is ook een korte-termijnpakket. Wat hebben die met elkaar te maken?
Lees meerVerkeer in de regio Rotterdam stroomt soms moeilijk door, omdat er weinig mogelijkheden zijn om..
Lees meerEen snelle, comfortabele OV-verbinding tussen Zuidplein en Rotterdam Centraal is één van de bouwstenen om de knelpunten in het openbaar vervoer op te lossen.
Lees meerEen snelle, comfortabele OV-verbinding tussen Zuidplein en Kralingse Zoom is één van de bouwstenen om de knelpunten in het openbaar vervoer op te lossen.
Lees meerEen treinstation Stadionpark is één van de bouwstenen om de knelpunten in het openbaar vervoer op te lossen.
Lees meerVoor een beter bereikbare corridor, is een pakket aan maatregelen en bouwstenen nodig.
Lees meerNaast een brug of een tunnel over de Nieuwe Maas, zijn aanvullende maatregelen nodig om de knelpunten op dit gedeelte van de A16 te ontlasten.
Lees meerDe nieuwe multimodale oeververbinding wordt een brug of een tunnel voor verschillende vormen van vervoer.
Lees meerDe Rotterdamse regio groeit en wordt drukker, terwijl er maar enkele oeververbindingen zijn waarmee je de Nieuwe Maas kunt oversteken.
Lees meerWat gaan we precies onderzoeken en hoe voeren we het onderzoek uit? Meer over het detailniveau en de reikwijdte van het onderzoek lees je hier.
Lees meerOm welke zes voorgenomen maatregelen gaat het? Uit welke bouwstenen bestaan de maatregelen? Dat lees je hier.
Lees meerDe bouwstenen per voorgenomen maatregel worden geanalyseerd en doorontwikkeld. Dit resulteert eerst in logische en uiteindelijk in kansrijke alternatieven.
Lees meerIn de MIRT-verkenning onderzoeken we zes voorgenomen maatregelen in regio Rotterdam, aan de hand van vijf hoofddoelen.
Lees meer